Symbaroum: Symbar - A sötétség anyja

Nincs értékelés
11 390 Ft
Raktáron - 1-2 napon belül postázzuk (2 db)

Részletes információ

Termék részletes leírása

A Symbar - Mother of Darkness egy kalandokat és egyéb játékanyagokat tartalmazó bővítési útmutató a svéd Symbaroum RPG fantasy szerepjátékhoz. A kézikönyv angol nyelvű. Újabb levél hullott a kezébe, tüzes sárga, rozsdavörös peremmel. Ardil úgy szemlélte, hogy egyáltalán nem érzett semmit. A gyűlölet, a bánat és a rettegés áradata, amit akkor érzett, amikor először vette észre a változást, lecsillapodott, és egy reménytelen, kétségbeesésen túli állapotba került. Egy elkínzott kiáltás vágott át a reggeli ködön, és arra késztette, hogy dél felé fordítsa a tekintetét. Nem úgy hangzott, mintha a frissen ébredt holtak egyike vagy a lenti romvárosban kísértő túlvilági lények egyike lett volna. Egy ember? Tudta, hogy jönnek, Symbar gazdagságára éhezve, túl mohón ahhoz, hogy figyelmeztetések vagy fenyegetések megállítsák őket. Elengedte a levelet, felhúzott egy nyilat, és elindult a kiáltás forrása felé. A Sötét Őrségnek egy évezreden át sikerült békés álomban tartania a sötétséget. De ez még azelőtt volt, hogy a déli emberek a hegyeken át menekülve érkeztek volna, mielőtt még vadászva beléptek volna az erdőbe. És ha Ardil sejtése helyes volt, akkor mostanra elérték az erdő szívét, ahol az örök nyár őszbe váltott, és a bilincsek ereje kezdett fogyni. Ahol már felébredt a sötétség. Szívélyes üdvözlést kívánunk Davokar halálos mélységeiben. A Tövisek trónja krónikájának negyedik epizódja nemcsak a Sötétség anyja című kalandot tartalmazza; szabályokat is ad, amelyek segítségével saját expedíciókat rendezhettek az erdő vadabb és sötétebb részeibe. Ezzel a könyvvel a kezedben végre elérkezett az idő, hogy minden szerencsevadász és felfedező álmainak útjára indulj, arra a helyre, amelyet a boszorkányok "Minden Sötétség Anyjának" neveznek. Symbarra. Kiemelt tartalom: A Sötétség Anyja című kaland, amelyben a játékos karakterek felfedezhetik Symbar romvárosát. Ha túlélik az utazást... Egy utazónapló, amelyet a felfedező Vidina írt, és amelyet a játékosoknak és a játékmesternek egyaránt olvasnia kell. Két szabadon álló romváros színes térképekkel, amelyek önálló kalandtájként fedezhetők fel, vagy a Symbarba vezető út során találkozhatnak velük. Egy fejezet a játékmesternek, amely bemutatja a Davokar régió régebbi történetét, és ismerteti a játékvilág frakcióin belüli és a frakciók közötti fejleményeket. A Davokarba irányuló expedíciók szabályai és útmutatói, amelyek segítségével izgalmas kincsvadászatokat és felfedezőutakat tervezhettek vagy hozhattok létre véletlenszerűen. Egy fejezet az új tulajdonságok, leleteket, lényeket és a Bushcraft boon kibővített változatát tartalmazó szabályokkal.

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Csak regisztrált felhasználók tehetnek közzé bejegyzéseket. Kérjük, jelentkezzen be vagy regisztráljon.

Ezt a mezőt ne töltse ki: